![]() Mgr. et Mgr. Radka Janebová, PhD.Vystudovala obor sociologie na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně a obor sociální práce a sociální politika na Univerzitě Hradec Králové.Je zaměstnána jako odborná asistentka na Ústavu sociální práce Univerzity Hradec Králové, kde vyučuje předměty zaměřené na metody a teorie sociální práce a na genderové aspekty sociální práce. Vedle toho pracuje jako sociální pracovnice v Občanském sdružení Salinger, kde se věnuje sociální práci s dětmi ohroženými umístěním do ústavní péče a moderování případových konferencí v oblasti sociálně právní ochrany dětí. Pod Institutem pro systemickou zkušenost absolvovala čtyřistahodinový terapeutický výcvik Umění pomáhat a pod záštitou občanského sdružení Aperio byla proškolena jako genderová auditorka. Ve své publikační činnosti se věnuje tématu rovnosti žen a mužů, jak v kontextu sociální práce, tak firem i celé společnosti. V současné době působí jako poradkyně pro slaďování osobního, rodinného a pracovního života ve třech projektech financovaných ze strukturálních fondů. kontaktmail: radka.janebova@matape.cz Mgr. Monika Pavlisová
Monika
Pavlisová pracuje v projektu MATAPE jako lektorka a koučka.
Vystudovala právo, psychologii pachatele a kriminalistiku na
Policejní Akademii ČR v Praze, své vzdělání poté doplnila
studiem VŠ Pedagogické v Hradci Králové - obor sociální
pedagogika, kde se mj. věnovala sociálně-patologickým jevům v
rodině i ve školních zařízeních. Svou pedagogickou praxi
započala ve Středisku výchovné péče Pyramida v Rybitví. Monika
má bohaté zkušenosti se vzděláváním dospělých, před
nástupem na rodičovskou dovolenou pracovala jako lektorka ve
Vodafonu a.s. v Chrudimi a také v Praze. Na
projekt MATAPE se Monika připravovala např. účastí na
mezinárodní konferenci, týkající se nových metod a technologií
ve vzdělávání v Barceloně, dále pak absolvovala intenzivní
výcvik v Gestalt koučování. V projektu MATAPE Monika lektoruje
úvodní motivační seminář a poté zejména komunikační a
prezentační dovednosti, téma slaďování, asertivitu, zvládání
stresu a přípravu na přijímací pohovor. S Monikou si můžete v
rámci projektu MATAPE i mimo projekt sjednat službu
koučování. kontaktmail: monika.pavlisova@matape.cz ![]() Mgr. Klára BartoníčkováKlára Bartoníčková v projektu MATAPE působí zejména jako lektorka a koučka. Vystudovala učitelství angličtiny na Univerzitě Pardubice. Celý profesní život se v nějaké míře věnuje výuce angličtiny jak dospělých tak dětí, ať v pozici zaměstnankyně, tak jako OSVČ. Pět let s menšími přestávkami strávila na zkušené v Austrálii, Anglii a Irsku. Po návratu působila v ČSOB Pojišťovně jako lektorka.Do projektu MATAPE přináší mimo jiného poznatky z nedávno absolvovaného kurzu kariérního poradenství, Intenzivního tréninku koučů Results Coaches, mezinárodní konference o nových technologiích ve vzdělávání EDULEARN12, týdenního mezinárodního workshopu na téma kreativita, ale také například kurzu arteterapie. V projektu MATAPE Klára lektoruje tato témata: analýza osobního potenciálu, plán osobního rozvoje, slaďování, komunikace, prezentace, time management, životopis, angličtina. Je jednou ze zakladatelek Rodinného a vzdělávací centra Holoubek, kde působí dodnes. Klára je také manželkou a šťastnou maminkou dvou dětí a to Terezky (6 let) a Ondry (3 roky). Ve volném čase ráda tančí, tvoří, čte knížky, jezdí do přírody a na chalupu v Orlických horách, cestuje, věnuje se osobnímu rozvoji. Líbí se jí čas od času relaxovat při návštěvě divadla, na koncertě nebo v kině. V současné době se také věnuje koučování podle Results Coaching Systems. Koučování si s Klárou můžete domluvit v rámci projektu i mimo něj. Koučkou a lektorkou kurzů MATAPE se stala proto, že věří, že každý může dosáhnout toho, co opravdu chce, pokud se rozhodne, a Klára bude nejen účastnicím a účastníkům MATAPE ráda nápomocna na jejich cestě k zvoleným cílům. kontaktmail: klara.bartonickova@matape.cz Ing. Vojtěch Černíkvystudoval v roce 2002 Dopravní fakultu Jana Pernera na Univerzitě Pardubice. V roce 2005 absolvoval kurz pedagogického minima vzdělávání dospělých při Univerzitě Karlově v Praze, který pořádala Národní asociace pro rozvoj podnikání. Od roku 2004 je lektorem v kurzech „Základy podnikání“ a „Účetnictví“ ve společnosti RPIC Pce s.r.o. V této společnosti figuruje nejen jako jednatel, zároveň vede oddělení dotačního poradenství, které od roku 2004 zajistilo více jak 800 mil. Kč na dotační financování projektů. Spolu s profesním vzděláváním se od roku 1997 věnuje také vzdělávání dospělých ve skautském hnutí ČR. V této oblasti dosáhl nejvyššího skautského vzdělání zaměřeného na vodní skauting. Podílel se na organizaci táborů pro vzdělávání a organizaci celostátních setkání vodních skautů se zahraniční účastí. Semináře „Jak začít podnikat“ si kladou za cíl seznámit účastníky s podnikatelským prostředím v České republice a vysvětlit jim základní principy podnikání a povinnosti podnikatelů vůči státní správě a místní samosprávě. Dále pomáhají objasnit nejčastější typy podnikání a jejich výhody a nevýhody. Přibližují účastníkům systém daní v České republice a jejich provázanost na Evropskou unii. Ukazují rozdíl mezi daňovou evidencí a účetnictvím a povinností vedení těchto evidencí v závislosti na typu podnikání. V rámci semináře se probírají také rozdílné dopady vedení evidencí na výsledek hospodaření, výši daní a odvodů. kontaktmail: vojtech.cernik@matape.cz ![]() Milena VohralíkováLektorka má střední odborné vzdělání na Střední průmyslové škole textilní a Střední pedagogické škole, obor učitelství pro mateřské školy. Je absolventkou funkčního vzdělávání pro vedoucí pracovníky ve školství. Absolvovala rekvalifikační kurz pro podvojné účetnictví. Od roku 1976 pracovala jako učitelka v mateřské škole a od roku 1985 až do roku 2007 zastávala funkci ředitelky společného zařízené jeslí a mateřské školy, později ředitelku vícetřídní mateřské školy v Holicích. Lektorka v době svého funkčního období byla pověřena vedením sekce ředitelek mateřských škol, vykonávala funkci lektorky Pedagogického centra v Pardubicích a byla členkou poradního sboru vedoucího odboru školství PK. Světlana Čiberová je vizážistka s více než třicetiletou praxí. Nejdříve se věnovala tomuto oboru jako koníčku při zaměstnání asistentky ve farmaceutické firmě, později, po úspěchu na Mistrovství ČR Mgr. Dana KrouželováVystudovala mediální a komunikační studia UJAK Praha. Ve svém profesním životě se specializuje na tři témata, a to na public relations ve veřejné správě, komerčním i neziskovém sektoru, dále na vzdělávací projekty financované z EU fondů a na oblast mediální výchovy, na jejímž zavádění do výuky na základních a středních školách v České republice se aktivně podílí jako lektorkaa metodička. Je autorkou několika odborných publikací na téma mediální výchova a spoluautorkou scénářů ke čtyřem edukačním filmů na téma média v životě společnosti. V komerční sféře se věnovala především komunikačních projektům zaměřeným na zavádění nové identity firem. V době působení na Pardubickém kraji v pozici koordinátorky pro neziskový sektor se podílela na vytvoření koncepce spolupráce s neziskovým sektorem. V současné době pracuje na Ministerstvu vnitra ČR v oblasti publicity projektů financovaných ze strukturálních fondů a působí jako lektorka mediální výchovy. K jejím zájmům patří cestování a poznávání jiných kultur, tenis, rekreační cyklistika a pejsek. Vystudoval obor pedagogika I. stupně základní školy na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Pracuje jako lektor národního projektu ICT Profesionál řízený NIDV (Národní institut dalšího vzdělávání). Je konzultantem v oblasti řízení školy a činnostní pedagogiky. Od roku 2012 je místopředsedou Jednoty školských informatiků, která je členem profesní organizace SKAV. Zároveň je jejím zakladatelem v roce 2002. V letech 2006-2007 byl garantem celostátního vzdělávacího modulu pro pedagogy I. stupně v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání. Je autorem tématických vzdělávacích sad projektu FutureKids, který si kladl za cíl zvyšovat ICT dovednosti dětí. Částí této práce vydal v nakladatelství Raabe. Svým zaměřením v projektu MATAPE bude účastníkům pomáhat ke zvyšování ICT dovedností v on-line nástrojích GoogleApps se zaměřením na on-line spolupráci, sdílení a komunikaci. Bc. David ŠpanielV roce 2011 ukončil bakalářské studium na Univerzitě Hradec Králové – FAKULTA INFORMATIKY A MANAGEMENTU. V současné době je studentem 2. ročníku navazujícího magisterského studia UNIVERZITY KARLOVY se zaměřením na management. Oboru vzdělávání dospělých v oblasti výpočetní techniky se věnuje od roku 2009 (např. vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti využívání e-learningového výukového systému MOODLE na SOŠ a SOU Hradební Hradec Králové a SŠTŘ Nový Bydžov. Dále edukace v oblasti MS Office a uživatelských základů práce na PC ve společnosti BW Stavební Holding). V kurzu se účastnice/ci nenásilnou formou seznámí s uživatelskými základy práce na PC a MS Office, které budou moci využit v praxi. Alena Fořtová vystudovala ekonomický obor Účetnictví a finanční řízení podniku na Jihočeské Univerzitě v Českých Budějovicích. Již v rámci studia se však rozhodla pro oblast personalistiky. Svou profesní kariéru zahájila u jednoho z největších východočeských zaměstnavatelů, firmy se zahraničním managementem. Po 3 letech intenzivního rozvoje, již z pozice vedoucí náboru, přijala nabídku a stala se prvním personalistou nově vznikající japonské společnosti. Jejím úkolem bylo nastavení veškerých personálních procesů, pravidel, vedení personální agendy, zastřešení oblasti náboru a výběru zaměstnanců, jejich rozvoj, vzdělávání, odměňování a motivace. Mezi své profesní úspěchy počítá zavedení systému odměňování zlepšovacích návrhů zaměstnanců; systému odměňování při odhalení chyby; zavedení příručky pro nové zaměstnance. Po rozšíření společnosti byla jmenována do pozice vedoucí personálního oddělení a zastřešuje tým 5ti pracovníků. V rámci své aktuální rodičovské dovolené aktivně spolupracuje se společností RPIC na projektech týkajících se pracovně právní oblasti. Úspěšně také připravila a zorganizovala assessment centre na pozici obchodního zástupce pro společnost Plaček s.r.o. Cílem její přednášky je seznámit účastnice kurzu s jejich základními právy a povinnostmi plynoucími ze zákoníku práce. Pozornost bude věnována zejména problémům při návratu do zaměstnání po RD, problematice ukončování pracovních poměrů (dohodou, výpovědí) a s tím související otázkou odstupného a krácení či nekrácení výše podpory v nezaměstnanosti v případě evidence na ÚP. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Mgr. Sylva HorákováMgr. Sylva Horáková praktické zkušenosti z médií využívá pro public relations neziskových organizací. Je mluvčí PRO-BIO Svazu ekologického zemědělství, pečuje o mediální obraz biopotravin. Na regionální úrovni se věnuje zviditelnění Mateřského a rodinného centra Krůček Svitavy a dalším občanským iniciativám. Lektorování jí není cizí, neboť pracovala více než deset let ve školství. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Mgr. Michaela VelechovskáLektor a gestalt kouč, Training&Development Manager VEVA. Přednáší Emoční inteligenci, systém komunikace a zpětné vazby a další rozvojové programy. Vede projekty 360° Zpětné vazby. Vystudovala UK fakulta pedagogiky, obor pedagogika, Coaching with the enneagram certificate program, G.Lapid-Bogda, PhD., Boston Business School (Santa Fe, New Mexiko), Certifikační vzdělání Projekt LESK – Lektor emočních a sociálních kompetencí, ENNEA ČR, Filozofický seminář na Masarykově univerzitě v Brně, obor systematická a klinická psychologie. Spolupracuje na projektech: LESK – člen programu Lektor emočních a sociálních kompetencí, ENNEA ČR o.p.s. 2006/2008 Informatorium školy mateřské – projekt pro učitelky mateřských škol 2010 Leaderem uvnitř – projekt pro řídící pracovníky základních a středních škol. 2010. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Ing. Mgr. Marie NovákováJiž více než 30 let se věnuje práci s dětmi, dospívajícími. Jako pedagog působila na nejrůznějších typech škol, ZŠ, VŠ, SŠ. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1992 v oblasti podpory rodiny, od roku 2002 také v oblasti vzdělávání pedagogů, zdravotníků, státní správy, neziskových organizací aj. Založila společně s Rut Kolínskou první MC v ČR a MC Klubíčko Černý Most. Věnuje se také etické výchově, prevenci kriminality a rizikového chování, rozvoji sociálních dovedností a osobnosti. Od roku 2004 se věnuje privátně rodinnému a osobnostnímu poradenství, od roku 2011/12 týmovému i osobnostnímu koučinku, systemické práci s párem a rodinou a terapii smíření v rodině pod vizualizací podle J. Prekop. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Mgr. Monika ČuhelováVystudovala psychologii a sociologii na FSS MU Brno a sociální práci v Hradci Králové. Certifikovaná lektorka kursů efektivního rodičovství, rodinné terapie, absolventka kursů týkajících se výchovy V současné době mimo lektorskou činnost pracuje v Mateřském a rodinném centru Krůček Svitavy, o.s. jako vedoucí centra, zabývá se vedením sociálně-aktivizačních programů pro rodiče, poradenstvím Věnuje se také prorodinné politice zejména na komunální úrovni, vedoucí skupiny pro rodinu Jako maminka třech dětí (v roce 2014 ve věku 5,8,11), majitelka rodinného domu a velké zahrady, manželka a partnerka muže pracujícího v manažerské pozici, šéfová neziskovky, panička psa a žena s miliony nápadů a koníčků se věnuje slaďování rodiny, osobního života a práce každý den. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– | Obsah
|